Обмен и возврат товара
1. Повернення товару належної якості:

Товар, який з будь-яких причин не підійшов Вам, можна повернути або обміняти на інший протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, цілісність упаковки, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Для цього необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні та товарному чеку зазначаються контакти) та обговорити спосіб повернення товару.


2. Повернення товару неналежної якості:

У разі, якщо було виявлено шлюб або заводський дефект товару, необхідно зв'язатися з менеджером магазину (на гарантійному талоні та видатковій накладній вказані контакти) для заміни товару.


3. Терміни, умови та порядок повернення товарів належної якості

Товар, який з будь-яких причин не підійшов Вам, можна повернути або обміняти на інший протягом 14 календарних днів з моменту покупки. За допомогою кур'єрської служби доставки (номер відділення Вам повідомить менеджер магазину)
Зверніть увагу!

Якщо при відправленні буде вказано "накладений платіж", посилка не буде отримана. Такі посилки повертаються відправнику.

Повернення коштів виконується тільки після отримання товару нами та виконання експертної оцінки.

При обміні/поверненні товару належної якості підлягають відрахуванню транспортні витрати за тарифом перевізником.


4.Терміни, умови та порядок повернення товарів неналежної якості:

У разі виявлення шлюбу або заводського дефекту товару, продавець зобов'язаний повернути покупцеві кошти або замінити на якісний у встановленій формі. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення потреби у перевірці якості - протягом 14 днів або за домовленістю сторін. За допомогою кур'єрської служби доставки (
Зверніть увагу!

Якщо при відправленні буде вказано "накладений платіж", посилка не буде отримана. Такі посилки повертаються відправнику.
Повернення коштів виконується тільки після отримання товару нами та виконання експертної оцінки.

Обмін/повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок інтернет-магазину.


5.Способи повернення коштів:

Повернення коштів виконується протягом 14 днів з моменту отримання товару нашим магазином, будь-яким зручним для Вас способом:

переказ на картку банку.
готівкою при поверненні товару у місті Кропивницький


6. Гарантійне обслуговування:

Купуючи товар в інтернет магазині heats.in.ua, Ви отримуєте офіційний гарантійний талон. У талоні будуть вказані контакти, за якими Ви можете звернутися за отриманням гарантійного обслуговування протягом зазначеного в талоні гарантійного терміну.

Для Кропивницького:

Якщо несправність сталася з вини виробника протягом гарантійного терміну, Вам необхідно:
Зателефонувати за телефоном, вказаним у гарантійному талоні.
Дочекатися майстра для діагностики та заміни товару.

Для регіонів:

Зателефонувати за телефоном, вказаним у гарантійному талоні.
За наданими фото чи відео сервісний центр підтверджує несправність.
При можливості самостійного усунення поломки-гарантійний строк анулюється.
Протягом гарантійного терміну пересилання та заміна товару безкоштовні.

Пропонуємо Вам ознайомитись із Законом про захист прав споживачів.
Оставьте свой телефон и мы свяжемся с Вами!
Или позвоните нам сами
+38 097 733 97 30